2 Eylül 2011 Cuma

STOCHOLM MACERASI

        31 Ağustos sabahımız göl kenarında kahvaltıyla başlamıştı. Türk mantığıyla beş dakika içinde karar alıp, hemen sepetlerimizi(poşetlerimizi) hazırlayıp yola koyulduk. Çok güzel bir kahvaltı yaptık, temiz hava yaradı olsa gerek büyük bir iştahla lokmaları indirdik midemize:)Fotoğraflarımızı da çekildik tabi...
        Kahvaltımızdan sonra farkettik ki pazartesi gününe kadar boşuz ve hiçbir planımız yok. Hemen kafalar çalışmaya başladı birkaç kararsızlık anı ve tereddüt, farklı plan önerilerinin ardından günü birlik Stocholm Gezisi yapmaya karar verdik.Hemen yurda dönüp tren saatlerine ve biletlerine baktık. 1 Eylül 3:37 treniyle gidecek 22.11 gece treniyle de dönecektik. Öğlen sularında bilet alım işlemlerimize internet üzerinden başladık. Ve işte benim talihsizliğimiz başladığı anlar da tam o saatlere denk geliyordu.( sonradan farkettim ki talihsizliğim sonradan şansa dönmüş) Esra,Mustafa ve Semila ile planlamıştık seyehatimizi ve herkes biletlerini almıştı. Geriye bir tek ben kaldım, şans bu ya İsveç'in  tren seyehat firmasının dandik sitesi sürekli hata vermeye başladı. Bu safhayı çok uzatmayayım sanırım gece 11.30-12:00 sularına doğruydu hala bilet almak için çabalıyordum.Bu arada yemek yememiş, inadım başıma vurmuş, sinirden ağlayan ve şansına küfreden bir tip düşünün karşınızda.Türkiye'den ,Amerika'dan ve Fransa'dan aldığım yardımlar da hiçbir işe yaramamış, çaresiz,umutsuz ve Stocholm'e gitme isteğim kalmamış bir halde pijamalarımı giyinmiş arkadaşlarıma ii eğlenceler diliyordum. Bu kadar sıkıntı çekmemin tek sebebi aslında benim garantici uyuz bir insan olmam aslında, ama sonunda yapmam gerekeni yaptım, gece 2'de yürüyerek istasyona gittik trenimizi bekledik ve biletlerimizi soran kadına biletimi buradan almak istiyorum dedim. İnternetten 103kr'a alacağım bilet burda birden 250 kr'a çıkmıştı. Ben o parayı verir miyim hayır, sağolsun Mustafa'nın da yardımıyla kadına  hatanın bizde olmadığını, sitelerinin dandik olduğunu 103 kr'dan kuruş yukarı vermeyeceğimizi söyledik:) Sonuçta kadın bana ayrı bir bilet kesti ve 103kr luk biletimle sabah Stocholm'e  yaklaşana kadar rahat bir uyku çektim.Gerisini çok fazla anlatmama gerek yok fotoğraflarımızı konuşturalım;))






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder